Sikeres vásárlás!

Kedves Vásárlónk!

Rendelésed sikeresen rögzítettük rendszerünkben, a rendelésről egy visszaigazoló emailt küldtünk az általad megadott e-mail címre.

Sajnos előfordulhat, hogy a visszaigazoló e-mailek a Promóció vagy Spam mappában landolnak, így kérjük, hogy amennyiben a rendelésed követő fél órán belül nem kapnád meg őket, ellenőrizd azon mappákat is.
Valószínű, hogy internetszolgáltatód reklámlevél-blokkoló szoftvere vagy reklámlevélszűrője tévesen kategorizálta levelünket.
Javasoljuk, hogy jelöld meg "nem spam" -ként, vagy adj hozzá minket kontaktjaidhoz, hogy rendelésed állapotváltozásairól is megkapd további üzeneteinket. Ezen dokumentumokat megtalálod a FIÓKOM menüpont alatt is, melyeket le tudsz tölteni.

Köszönjük vásárlásod! A további teendőkről e-mailben tájékoztatunk.

Örülünk, hogy weboldalunkat választottad élmény ajándékod beszerzéséhez. Kérjük, hogy segíts nekünk egy értékeléssel az alábbi linkre kattintva. Előre is köszönjük :)

https://g.page/r/CW6EAhBQ0qFgEBM/review



Rendelés
(azonosító: )
0 elem
Személyes adatok és számlázási cím
Teljes név
Telefonszám
E-mail cím
Számlázási cím
Összesen 0 Ft
Áfa 0 Ft
Végösszeg 0 Ft

Gyakran ismételt kérdések

Cserélhető az élmény, ha esetleg nem nyerte el az ajándékozott tetszését?
Egy esetlegesen rosszul megválasztott élményajándék helyett egy másik élmény választása természet...elolvasom
Meddig használható fel a voucher?
Vásárlástól számítva általánosságban 12 hónap áll rendelkezésre a voucher felhasználását illetően...elolvasom
Hogyan tudok időpontot foglalni az élményre?
Időpontfoglalás kizárólag az élmény megvásárlását követően lehetséges! Az adott program szolgá...elolvasom
Meggondoltam magam, van pénzvisszafizetés?
Amennyiben valamilyen oknál fogva szeretnél elállni a vásárlástól, úgy a vásárlástól számítva 15 ...elolvasom
Mit kell tudni az élménykártyáról?
Abban az esetben ajánljuk élménykártyáinkat, ha nem tudod eldönteni, hogy mely élménnyel is szere...elolvasom
Nem kaptam számlát, csak bizonylatot, miért?
A vásárlások alkalmával szolgáltató partnertől függően állítunk ki számlát ill. bizonylatot. Kizá...elolvasom
Hogyan tudom beváltani az élménykártyámat?
Élménykártyád beváltásához csupán ki kell választanod webáruházunkban azt az élményt, amin szeret...elolvasom
Mikor kapom meg a megrendelt élmény voucherét?
A GLS és az Express One futárszolgálat 2 munkanapon belül vállalja megrendelt csomagod kiszállítá...elolvasom
Személyesen szeretném átvenni a rendelésem, mikor mehetek érte?
Ha kaptál már a megrendelésedről rendelés visszaigazoló emailt, akkor nyitvatartási időn belül bá...elolvasom
Ár vagy név szerepel a megvásárolt voucheren?
Nem. Sem ár, sem név nem szerepel a vouchereken, csak az élmény leírása, néhány fontos tudnivaló ...elolvasom
Kaptam egy vouchert, hogyan tudom regisztrálni?
Az ajándékba kapott vouchert honlapunkon kell regisztrálnod, majd megkapod emailben azt az utalvá...elolvasom
Nem látom a voucheremen a szolgáltató elérhetőségét, miért?
Ha konkrét élményre szól a vouchered, ez valószínűleg azért lehet, mert nem regisztráltad még be ...elolvasom
Regisztrálni/aktiválni szeretném voucheremet, de azt írja ki, hogy a voucher nem található vagy lejárt voucher. Mit tegyek?
Amennyiben Foxpost automatánál vagy futárnál fizetted rendelésed az átvételkor, akkor pár nap elt...elolvasom