ÁSZF

ÁLTALÁNOS TUDNIVALÓK ÉLMÉNYAJÁNDÉKAINKKAL KAPCSOLATBAN



ÜZEMELTETŐ ADATAI
Cégnév: Élménypláza Korlátolt Felelősségű Társaság
Ügyfélszolgálat/Levelezési cím: 1137 Budapest, Újpesti rakpart 8.
Adószám: 24938088-2-41
Cégjegyzékszám: 01-09-190437
Nyilvántartó cégbíróság: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
Elérhetőség: info@elmenyplaza.hu
Telefon: 0620/239-5920
Bankszámlaszám: 12010659-01888275-00100006

Programjainkat az Élménypláza Kft.-vel szerződéses jogviszonyban álló partnerek biztosítják. Az élményeken való részvételt és annak időpontját közvetlenül partnereinkkel egyeztethetik vásárlóink. Szolgáltatóinkat nagy gondossággal választjuk ki, így biztosítva ügyfeleink számára a 100% -ig felejthetetlen élményeket.

ÉLMÉNY CSERÉJE
Egy esetlegesen rosszul megválasztott élményajándék helyett egy másik élmény választását segítjük ügyfeleink számára utalványaink cseréjének lehetőségével. Kivételt képez Szállás és Wellness élménykategóriánk, melynek ajánlataira és ajánlatairól más élmény kategória ajánlataira történő cserére nincsen lehetőség.
Fontos! Az új voucher érvényességi ideje meg fog egyezni a cserélt voucher érvényességi idejével, nem indul újra a felhasználási időtartam!


VOUCHER FELHASZNÁLÁSI IDEJE
Legtöbb élményünk esetén a vásárlástól számítva 12 hónap áll rendelkezésre a voucher felhasználását illetően. (Az akciós szolgáltatások vagy BLACK FRIDAY keretében vásárolt ajánlatok esetében változhat a felhasználhatósági idő!) Szállás és Wellness élménykategóriánk ajánlatainak esetében adott érvényességi időn belül lehetséges a voucher felhasználása!

 Azonban a mostani kedvezőtlen és kiszámíthatatlan gazdasági helyzet miatt (háború kedvezőtlen hatásai, energia árak növekedése, stb.) ez sok partnerünk esetében eltérhet, ezért vásárlás előtt ajánlott ellenőrizni a voucher felhasználhatóságát. Ezt minden élményleírásnál feltüntetjük.
Amennyiben egy szolgáltatónk bezárásra kényszerül (ami sajnos a mostani világban előfordulhat), kint lévő vouchereit cserélni tudjuk a honlapunkon megtalálható programok valamelyikére, természetesen értékegyeztetéssel.​

VOUCHER HOSSZABBÍTÁS
Vouchereink lejárati idejének meghosszabbítása az érvényességi időn belül esetenként egy alkalommal lehetséges, de fontos, hogy ezt a szándékot telefonon vagy emailben jelezni kell ügyfélszolgálatunk felé a voucher lejárata előtt. 
A különböző akciós kampányokban (pl. Black Friday, stb.) megvásárolt voucherek esetében a hosszabbítás nem lehetséges!
Az élmény értékének 30%-os befizetésével 3 hónapos hosszabbításra van lehetőség. Fontos! Szolgáltató partnereink áraikat az érvényességi időn belül tudják garantálni. Ezért bizonyos esetekben előfordulhat, hogy hosszabbítani a korábban megvásárolt ár és az új ár különbözetének megfizetésével, valamint a hosszabbítási díj ellenében lehetséges.
A Szállás és Wellness élménykategóriánk ajánlatai kivételt képeznek, melyeknél nincs lehetőség az érvényességi idő meghosszabbítására.
Élménykártyák hosszabbítása: 
FONTOS! AZ ÉLMÉNYKÁRTYÁKAT A VÁSÁRLÁSTÓL SZÁMÍTVA 3 HÓNAPON BELÜL LEHET LEVÁSÁROLNI, HOSSZABBÍTÁSUKRA NINCSEN LEHETŐSÉG! A kiválasztott programra, melyet az élménykártyával fizetsz, általánosságban 1 éven belül van lehetőséged elmenni.


PÉNZVISSZAFIZETÉSI GARANCIA, VÁSÁRLÁSTÓL VALÓ ELÁLLÁS
Amennyiben valamilyen oknál fogva szeretnél elállni a vásárlástól, úgy a vásárlástól számítva 15 napon belül jelezheted ezt felénk. Ebben az esetben módunkban áll visszafizetni a választott élmény árát. Csak annak a személynek tudjuk visszafizetni a megvásárolt szolgáltatás árát, aki vásárolta azt tőlünk. Készpénzes vásárlás esetén készpénzben, online bankkártyás illetve utalásos kifizetések esetében, 15 munkanapos utalással történik a visszafizetés.

FONTOS! A Szép kártyával történő fizetés kivételt képez, ott visszafizetni nem áll módunkban az élmény árát, csak cserélni tudjuk azt.  


VÁSÁRLÁS MENETE ONLINE LETÖLTÉSSEL
A vásárlást követően webáruházunk egy visszaigazoló e-mail-t küld a rendelés során megadott e-mail címre, melyben található linkre kattintva letöltheted a vouchert.
(Akár hétvégén, nyitvatartási időnkön kívül is megrendelheted webáruházunkon keresztül a kiválasztott élményt, majd az online bankkártyás fizetést követően már nyomtathatod is az éményvouchert.)
A letöltéses formát abban az esetben ajánljuk ha:
- saját részre rendeled meg, ezért nincs szükséged a kinyomtatott, színes voucherre;
- nem szeretnéd átadni a vouchert, mivel az időpontot Te szeretnéd egyezteti szolgáltató partnerünkkel a tökéletes meglepetés érdekében;
- nem tudod személyesen átvenni rendelésed illetve a házhozszállítás is túl késő lenne


ÉLMÉNYKÁRTYA RENDELÉSE, FELHASZNÁLÁSA
A vásárlást követően élménykártyádat átveheted ügyfélszolgálatunkon személyesen, kérhetsz kézbesítést futárszolgálattal illetve GLS Ponton, Express One csomagponton vagy Foxpost automatánál történő átvétellel, valamint online letöltéssel.
Abban az esetben ajánljuk élménykártyáinkat ha nem tudod eldönteni, hogy mely élménnyel is szeretnéd az ajándékozottat meglepni, így az utalvánnyal (élménykártya) Ő maga tudja majd azt kiválasztani.
Élménykártyáink beváltásakor kérjük vedd figyelembe, hogy egy adott kártyát csak egyszer lehet érvényesíteni, ezért érdemes a teljes összegért választani kínálatunkból. A fennmaradó összeget később nem lehet felhasználni és nem áll módunkban visszafizetni sem. Lehetőség van több vagy akár drágább élményt is választani mint a kártya értéke, ez esetben természetesen csak a különbözetet kell rendezni.

ÉLMÉNYVOUCHEREKRE VONATKOZÓ SZABÁLYOK, FELTÉTELEK
- A megvásárolt élményekhez minden esetben tartozik egy voucher, melyet a fizetést követően adunk át ügyfeleink számára személyesen, online vagy kiszállítással;
- A voucheren nem szerepel sem ár, sem név így nyugodt szívvel átadható;
- A voucher második oldalán található szöveges tartalom szerkeszthető, így személyesebbé teheted élményajándékod. (Kivételt képez az élménykártyához tartozó voucher, ott nem tudsz személyes üzenetet írni rá.)
- Élményvoucher nélkül nem lehet a programon részt venni. Ezért az online letöltött elektronikus vouchereket ki kell nyomtatni és program helyszínén partnerünknek át kell adni;
- A voucher felhasználása előtt minden esetben időpont egyeztetés szükséges, melyet kérünk, hogy ne hagyj az utolsó pillanatokra, mert van olyan partnerünk, aki 3-4 hétre előre be van táblázva és utalványainkat hosszabbítani nem tudjuk. 
- A voucher kizárólag egyszer használható fel, ez érvényes az élménykártyákra is, melyek egyszer vásárolhatóak le;
- Az Élménypláza Kft. nem vállal felelősséget a voucher elvesztéséért vagy az azzal történő visszaélésért;
- A programokon a résztvevő saját felelősségére vehet részt;
- Minden voucheren szerepel két kód, melyeket minden esetben meg kell adni annak, aki kapcsolatba lép ügyfélszolgálatunkkal illetve partnereinkkel;
- Az élményvoucher szabadon átruházható, így ajándékba is adható;
- Élménykártyáink beváltási ideje 3 hónap, melyeket hosszabbítani nem áll módunkban, a beváltást követően pedig a választott program vouchere a legtöbb program esetében akár 12 hónapig érvényes (kivéve az akciós és szállás ajánlatok).
- A programon résztvevő felelőssége leellenőrizni, hogy eleget tesz-e a megadott feltételeknek. Ne foglald le az élményt anélkül, hogy meggyőződnél a korlátozásokról. Ha bizonytalan vagy az ezzel kapcsolatos kérdéseket illetően, hívj bennünket a 0620/239-5920-as telefonszámon vagy írj az info@elmenyplaza.hu e-mail címünkre.


DÍJSZABÁS
Elegáns tok: 790 Ft
Díszdoboz: 1.890 Ft
Dísztasak: 990 Ft
Textil tok (sötét- és világosszürke): 2.490 Ft
Élménypláza mappa A/4 méret: 990 Ft


Utánvét díja: 390 Ft

A webáruházban feltüntetett árak az Áfa-t tartalmazzák.

HÁZHOZSZÁLLÍTÁS
Foxpost csomagautomatába történő kézbesítés díja 990 Ft.
Kiszállítási idő átlagosan 3-5 munkanap, ez függ a kiválasztott automata terheltségétől.
60.000 Ft feletti vásárlás esetén ingyenes!

GLS futárszolgálattal történő házhozszállítás díja 1.890 Ft, GLS pontra kért csomag esetében 1.390 Ft.
Kiszállítási idő 2 munkanap.
70.000 Ft feletti vásárlás esetén ingyenes!

Express One futárszolgálattal történő házhozszállítás díja 1.390 Ft.
60.000 Ft felett ingyenes!

Express One csomagpontra történő kiszállítás díja 1.190 Ft.
60.000 Ft felett ingyenes!

Élményajándéka elegáns tokban vagy díszdobozban is átadható.

FIZETÉSI MÓDOK
- Utánvéttel a futárnál vagy GLS csomagponton (készpénzzel vagy bankkártyával)
- Online kártyás fizetéssel (bankkártya vagy OTP Szép kártya)
- Foxpost automatánál bankkártyával
- Irodánkban készpénzzel, bankkártyával vagy OTP Szép kártyával
Fontos! Külföldi szállás ajánlatainkat a hatályos törvényi előírás szerint SZÉP kártyával nem lehetséges fizetni!

A SZÉP Kártyás fizetés révén kényelmesen és biztonságosan vásárolhatsz áruházunkban. A kiválasztott szolgáltatás megrendelése után a  Bank weblapjára irányítunk, ahol a Bank által használt, jelenleg legbiztonságosabbnak ítélt, titkosítással lebonyolított tranzakción keresztül fizethetsz SZÉP kártyáddal. Csak annyi a dolgod, hogy a Bank fizetési szerverén a kártya számát, kártyabirtokos jelszavát, továbbá a kártya lejárati dátumát és ellenőrző számát megadod.
A Bank a sikeres vásárlást követően a tranzakcióról engedélyezési számot bocsát ki, amelyet érdemes felírni vagy az egész oldalt kinyomtatni. Sikertelen tranzakció esetén a Bank hibaüzenetben közli a hiba okát.


ÉLMÉNYEK LEÍRÁSA ÉS INFORMÁCIÓK
Az Élménypláza Kft. által közölt információk megfelelnek a valóságnak. Minden élményről részletes tájékoztatást ad ügyfélszolgálatunk, mely a 0620/239-5920-as telefonszámon hívható. Az élmények részletes leírása a webáruházunkban, az adott élmények alatt és az élményvouchereken is megtalálható.

A webáruházban és a promóciós anyagokban feltüntetett képek valósak, de esetenként kis mértékben eltérhetnek a helyszíni körülményektől. Arra törekszünk, hogy az illusztrációk a lehető legjobban mutassák be az élményt. A földi-, vízi-, légi járművek és a környezetnek egyes részletei különbözhetnek az adott helyszíneken.


IDŐPONTFOGLALÁS A MEGVÁSÁROLT VOUCHERREL
Időpontfoglalás kizárólag az élmény megvásárlását követően lehetséges!

Az adott program szolgáltatójának elérhetőségei a honlapunkon aktivált voucheren találhatóak. A szolgáltatóval neked kell időpontot egyeztetni, ő nem fog téged felkeresni a szabad időpontokkal kapcsolatban!


A programok gondosan megválasztott helyszíneken kerülnek megrendezésre, melyek választékát folyamatosan bővítjük, azonban az is előfordulhat, főleg a mostani gazdasági helyzetet tekintve,  hogy valamelyik helyszínen tőlünk független okok miatt megszűnik az adott szolgáltatás/partner. Ebben az esetben természetesen lehetőséget biztosítunk a cserére értékegyeztetéssel.
Az általunk megadott időtartamok tájékoztató jellegűek. Az élményeken esetenként többen vesznek részt egyszerre, így előfordulhat, hogy egy kicsit várakozni kell. A programtervezetet tájékoztatásnak szánjuk, esetleges változások lehetnek az események sorrendjében.

Az élmények egy része függ az időjárási körülményektől, ezért javasoljuk, hogy rossz idő esetén tájékozódj arról, hogy a program megrendezésre kerül-e. Ha az időjárás miatt le kell mondani az élményt, partnereink feltétlenül lehetőséget biztosítanak egy új időpont lefoglalására. Természetesen az új időponthoz kötött élmény szintén függhet az időjárástól. Az élményvoucher felhasználása a szolgáltató partnereink által felkínált szabad időpontokban lehetséges. Partnereink minden tőlük telhetőt megtesznek annak érdekében, hogy biztosítani tudják a kiválasztott időpontot. Javasoljuk, hogy foglalásod jóval a kiválasztott időpont előtt végezd el, főleg ha ünnepnapra vagy hétvégére kívánsz időpontot foglalni. Ne hagyd az utolsó napokra az időpontegyeztetést, mert könnyen lehet, hogy nem kapsz már szabad időpontot és vouchered lejár!

Amennyiben az élményekhez szükséges eszközt (pl. jármű) partnerünk nem tudja biztosítani a kiválasztott napra (pl. meghibásodás miatt), fenntartjuk annak a jogát, hogy az adott eszközt másik, a leírásban szereplővel hasonló eszközzel helyettesítse. Amennyiben ez nem lehetséges, fenntartjuk az élmény időpontjának lemondási jogát és lehetőség van új időpont foglalására. A fontos korlátozásokat részletesen feltüntetjük az élmény leírásánál (pl.: súly, magasság stb.). 
A programokon a résztvevő saját felelősségére vehet részt.
Az élményvezetések során partnereink a programon való részvételt minden esetben felelősségvállalási nyilatkozat aláírásához kötik.

Előfordulhat, hogy rajtunk kívülálló okokból következően (pl. időjárás vagy műszaki okok miatt) partnerünknek le kell mondani egy adott élmény időpontját. Szolgáltató partnerünk ebben az esetben a lehető leghamarabb értesíteni fog az időpont lemondásáról. Cégünknek nem áll módjában megtéríteni a lemondás miatt fellépő esetleges költségeket. Ilyen esetben új időpontot a szolgáltató partnerünkkel tudsz egyeztetni.

Élményautós szolgáltatópartnereink 90%-ban hétvégéken (Hungaroringes autózások esetében hétköznapokon), tavaszi-nyári szezonban havi 1-2 alkalommal bérlik a megjelölt versenypályákat, melyekre időpontot tudnak foglalni ügyfeleink. Ezért érdemes a vásárlást követően minél előbb egyeztetni! Természetesen a pályaversenyautókat hideg, nyálkás, havas, esős időjárásnál nem használják, így érdemes a program megvásárlásakor figyelembe venni ezen élmények lejárati dátumát (tehát az őszi-téli szezont)! Persze a rally versenyautók és az offroad járgányok programjait kevésbé befolyásolja az időjárás, így ezek téli időszakban is zavartalanul üzemelhetnek.

Megértésed partnereink nevében is köszönjük! :)



PANASZKEZELÉS, REKLAMÁCIÓ
Cégünket az Élménypláza Kft.-t ajándékaira, termékeire és szolgáltatásaira vonatkozóan a polgári törvénykönyv és a 151/2003. Korm. rendelet alapján jótállási kötelezettség terheli, ez azt jelenti, hogy a jótállás időtartama alatt a felelősség alól csak akkor mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba nem a rendeltetésszerű használatra vezethető vissza.

A jótállás időtartama a terméknek (a szolgáltatás voucherének/ajándékutalványnak) az Ügyfél részére történő átadásával kezdődik. Termékeink/szolgáltatásaink, melyek honlapunkon találhatóak, tartós fogyasztási cikknek minősülnek. Tehát az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó, kötelező jótállásról szóló 151/2003 (IX.22) kormányrendelet mellékletében felsorolt termékek, melyekre a jogszabály egy éves időtartamot ír elő.

Az Élménypláza Kft. illetve dolgozóinak munkáján kívülálló hibákért (nyomdai, technikai, szervezési/lebonyolítási vagy akár a szabadtéri programok kapcsán az időjárás okozta lemondások/változtatások) felelősséget nem vállalunk!
A felmerülő panaszokat lehetőség szerint azonnal orvosoljuk. Ha a reklamáció kivizsgálása bonyolultabb, úgy megpróbáljuk az esetet maximum 15 munkanapon belül kivizsgálni.

TOVÁBBI INFORMÁCIÓK
Az Élménypláza Kft. a legnagyobb körültekintéssel választotta ki szolgáltatóit, azonban nem tud felelősséget vállalni ezek színvonaláért, illetve szolgáltatásaiért. Amennyiben az Élménypláza Kft. mulasztásából vagy hibájából adódóan bármilyen követeléssel élnél, cégünk kárpótlási kötelezettsége nem haladhatja meg az élmény eredeti értékét.

A vásárlások alkalmával szolgáltató partnertől függően állítunk ki számlát ill. bizonylatot. Kizárólag az elegáns tokról/díszdobozról, kiszállítás összegéről és az ajándék kiegészítőkről állítunk ki minden rendeléskor számlát. Legtöbb esetben a megvásárolt élményprogramokkal kapcsolatban szolgáltatópartnereinktől kapod kézhez számládat.

Webáruházunkban és promóciós anyagainkban feltüntetett árak bruttó árak, melyek Áfá-val együtt értendőek. Fenntartjuk az előzetes tájékoztatás nélküli árváltoztatás jogát, melyet webáruházunkban közzéteszünk.

Ügyfélszolgálatunk megfelelő működése és alkalmazottaink továbbképzése érdekében esetlegesen rögzítjük a telefonhívásokat.

Az összes fenti feltétel és követelmény érvényes minden személyre, aki az Élménypláza Kft. weboldalán vásárol. Az Élménypláza Kft. fenntartja az előzetes tájékoztatás nélkül történő szabályváltoztatás jogát, melyet itt, a webáruházban közzétesz.

FONTOS információ továbbá, hogy számunkra oly kedves webáruházunkban (melyet kemény munkával és nem kevés energiával építettünk fel) leadott bármely rendelést visszautasíthatjuk. Természetesen ezzel együtt vállalva azon banki plusz költséget (ha van olyan), mely az ügyfelet terhelheti.


VISSZAJELZÉSEK VÁSÁRLÓINKTÓL
Örömmel fogadjuk az élményeinkkel kapcsolatos visszajelzéseket, melyeket felhasználunk a partnereink és programjaik értékelése során. Kérjük, hogy az észrevételed, legyen pozitív vagy akár negatív, írd meg nekünk az info@elmenyplaza.hu e-mail-re. A hozzánk beérkezett levelekre minden esetben válaszolunk.

Gyakran ismételt kérdések

Cserélhető az élmény, ha esetleg nem nyerte el az ajándékozott tetszését?
Egy esetlegesen rosszul megválasztott élményajándék helyett egy másik élmény választását segítjük...elolvasom
Meddig használható fel a voucher?
Vásárlástól számítva általánosságban 12 hónap áll rendelkezésre a voucher felhasználását illetően...elolvasom
Hogyan tudok időpontot foglalni az élményre?
Időpontfoglalás kizárólag az élmény megvásárlását követően lehetséges! Az adott program szolgá...elolvasom
Meggondoltam magam, van pénzvisszafizetés?
Amennyiben valamilyen oknál fogva szeretnél elállni a vásárlástól, úgy a vásárlástól számítva 15 ...elolvasom
Mit kell tudni az élménykártyáról?
Abban az esetben ajánljuk élménykártyáinkat ha nem tudod eldönteni, hogy mely élménnyel is szeret...elolvasom
Nem kaptam számlát, csak bizonylatot, miért?
A vásárlások alkalmával szolgáltató partnertől függően állítunk ki számlát ill. bizonylatot. Kizá...elolvasom
Hogyan tudom beváltani az élménykártyámat?
Élménykártyád beváltásához csupán ki kell választanod webáruházunkban azt az élményt, amin szeret...elolvasom
Mikor kapom meg a megrendelt élmény voucherét?
Amennyiben GLS vagy Express One futárszolgálattal kérted a lakcímedre a rendelésed, azt a futársz...elolvasom
Személyesen szeretném átvenni a rendelésem, mikor mehetek érte?
Ha kaptál már a megrendelésedről rendelés visszaigazoló emailt, akkor nyitvatartási időn belül bá...elolvasom
Ár vagy név szerepel a megvásárolt voucheren?
Nem. Sem ár, sem név nem szerepel a vouchereken, csak az élmény leírása, néhány fontos tudnivaló ...elolvasom
Kaptam egy vouchert, hogyan tudom regisztrálni?
Az ajándékba kapott vouchert honlapunkon kell regisztrálnod, majd megkapod emailben azt az utalvá...elolvasom
Nem látom a voucheremen a szolgáltató elérhetőségét, miért?
Ha konkrét élményre szól a vouchered, ez valószínűleg azért lehet, mert nem regisztráltad még be ...elolvasom
Regisztrálni/aktiválni szeretném voucheremet, de azt írja ki, hogy a voucher nem található vagy lejárt voucher. Mit tegyek?
Amennyiben Foxpost automatánál vagy futárnál fizetted rendelésed az átvételkor, akkor pár nap elt...elolvasom