1. Általános rendelkezések
1.1. A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) határozzák meg az ÉlményPláza Korlátolt Felelősségű Társaság (rövidített név: Élménypláza Kft., cégjegyzékszám: 01-09-190437; székhely: 1133 Budapest, Vág utca 7. 9. em. 50. ajtó; Ügyfélszolgálat/Levelezési cím: 1137 Budapest, Újpesti rakpart 8., adószám: 24938088-2-41, telefonos elérhetőség: 0620/239-5920, bankszámlaszám: 12010659-01888275-00100006; nyilvántartja: a Fővárosi Törvényszék Cégbírósága, e-mail: info@elmenyplaza.hu, a továbbiakban: „ÉlményPláza”) mint az elmenyplaza.hu domain név alatt üzemeltetett Élmény Pláza elnevezésű weboldal (a továbbiakban: Weboldal) felhasználásának, igénybevételének valamint a Weboldalon történő vásárlásnak a feltételeit.
1.2. A jelen ÁSZF az ÉlményPláza és a Vevő jogait és kötelezettségeit és a Felek közötti szerződéses jogviszony egyéb részletszabályait tartalmazza a Weboldalon feltüntetett, az ÉlményPláza szerződéses partnerei (a továbbiakban: „Szolgáltatók”) által nyújtott szolgáltatások (a továbbiakban: „Szolgáltatások”) tekintetében, azzal, hogy a Szolgáltatások részletszabályait, mint többek között az abban való részvételt és annak időpontját közvetlenül az ÉlményPláza partnereivel köteles egyeztetni a Vevő.
1.3. Vevőnek minősül minden olyan nagykorú természetes személy, jogi személy, illetve jogi személyiség nélküli szervezet, aki vagy amely a Weboldalon Szolgáltatás igénybevételére vonatkozó Vouchert vásárol (a továbbiakban: ”Vevő”).
1.4. Az ÉlményPlázával szerződő Vevő, szerződéskötésre irányuló nyilatkozatával szerződéskötési képességének fennállásáról is nyilatkozik és kijelenti, hogy a szerződés megkötésére saját nevében jogosult és a szerződés teljesüléséhez nincs szükség semmilyen harmadik személy belegyezésére, vagy jóváhagyására.
1.5. Vevő megrendelése elküldésével fogadja el a jelen ÁSZF rendelkezéseit. Az ÉlményPláza vállalja, hogy minden esetben elérhetővé és megismerhetővé teszi a Vevő részére a jelen ÁSZF rendelkezéseit és az ÉlményPláza gondoskodik arról, hogy a Vevő a jelen ÁSZF esetleges változásait megismerje. Amennyiben a Vevő a jelen ÁSZF rendelkezéseit a jelen pontban írt módon nem fogadja el, úgy nem jogosult a Weboldal által kínált Voucherek vásárlására.
1.6. Az ÉlményPláza jogosult a jelen ÁSZF rendelkezéseit bármikor egyoldalúan módosítani. Amennyiben az ÉlményPláza a jelen ÁSZF rendelkezéseit módosítja vagy új ÁSZF-et alkot, a módosított rész vagy új ÁSZF hatályba lépésének napja az a nap, amelyen a módosított vagy új ÁSZF a Weboldalon közzétételre kerül és ezáltal a Vevő által megismerhetővé válik.
2. A szerződés létrejötte, tárgya, eltérés
2.1. A jelen ÁSZF szerinti szerződés az ÉlményPláza és a Vevő között jön létre abban az időpontban, amikor Vevő elfogadja a jelen ÁSZF-et a jelen ÁSZF 1.5. pontjában foglaltak szerint.
2.2. A Weboldal célja a Vevő számára a Szolgáltatók által nyújtott Szolgáltatások közvetítése, akként, hogy a Weboldalon az „Élmény kategóriák” menüpont alatt megtalálható Szolgáltatásokon történő részvételt kínálja fel az ÉlményPláza a Vevő részére a „Voucher” értékesítése útján.
2.3. Jelen ÁSZF‐től való eltérés – amennyiben jelen ÁSZF másként nem rendelkezik – kizárólag az ÉlményPláza és a Vevő által jóváhagyott megállapodás alapján érvényes. Megállapodásnak számít a Felek között létrejött elektronikus levelezés körében történt nyilatkozattétel, ha azt a másik Fél kifejezetten elfogadta. A nyilatkozatokat a másik Fél elektronikus levélcímére (e-mail) kell elküldeni. Az ÉlményPláza levelezési címének és e-mail címének az ÉlményPláza eltérő nyilatkozatának hiányában a jelen ÁSZF-ben közzétett címek tekintendők.
3. A vásárlás menete
3.1. Online letöltéssel
A vásárlást követően az ÉlményPláza egy visszaigazoló e-mail-t küld a rendelés során megadott e-mail címre, melyben található linkre kattintva van lehetősége a Vevőnek letölteni a Vouchert.
Az online letöltéssel történő vásárlás az alábbi esetekben javasolt:
3.1.1 amennyiben Vevő saját felhasználás céljából rendeli meg a Vouchert, ezért nincs szüksége a kinyomtatott, színes Voucherre;
3.1.2. amennyiben Vevő nem szeretné átadni a Vouchert 3. személy részére, mivel az időpontot Vevő – és nem pedig a 3. személy – kívánja egyezteti az ÉlményPláza Szolgáltatást nyújtó partnerével a tökéletes meglepetés érdekében;
3.1.3. amennyiben Vevő nem tudja személyesen átvenni rendelését, illetve a házhozszállítás is túl késedelmes lenne.
3.2. Élménykártya rendelése, felhasználása
3.2.1.Vevő a megvásárolt élménykártyát jogosult átvenni az ÉlményPláza Ügyfélszolgálatán személyesen a 1137 Budapest, Újpesti rakpart 8. címen;
3.2.2. Vevő jogosult kézbesítést kérni futárszolgálattal, illetve az alább megjelölt csomagpontokon történő átvétellel;
3.2.3. Vevő az élménykártyát jogosult átvenni online letöltés alkalmazásával.
3. 3. A futárszolgálat, illetve a csomagpont igénybevételével történő kézbesítés díjának megfizetésére Vevő köteles.
3.4. Az élménykártya beváltásakor kérjük vegyék figyelembe, hogy egy adott kártyát csak egyszer lehet érvényesíteni, ezért érdemes a teljes összeg ellenében választani az ÉlményPláza kínálatából. A fennmaradó összeget később nem lehet felhasználni és az ÉlményPlázának nem áll módjában azt visszafizetni sem. Lehetőség van több vagy akár drágább Szolgáltatást is választani, mint a kártya értéke, ez esetben természetesen a különbözetet rendezni szükséges.
4. Díjak
4.1. Voucher többféle csomagolásban is átadható, melynek díjai az alábbiak:
4.1.1. Elegáns tok: 790 Ft
4.1.2. Díszdoboz: 1.890 Ft
4.1.3. Dísztasak: 990 Ft
4.1.4. Textil tok (sötét- és világosszürke): 2.790 Ft
4.1.5. Fa doboz feszítővassal: 18.900 Ft
4.2. Utánvét díja: 390 Ft
4.3. Házhozszállítás, illetve csomagpontba történő kiszállítás díja:
4.3.1. Foxpost csomagautomatába történő kézbesítés díja 990 Ft.
Kiszállítási idő átlagosan 3-5 munkanap, ez függ a kiválasztott automata terheltségétől.
60.000 Ft feletti vásárlás esetén ingyenes.
4.3.2. GLS futárszolgálattal történő házhozszállítás díja 1.890 Ft, GLS pontra kért csomag esetében 1.390 Ft.
Kiszállítási idő házhozszállítás esetén 2 munkanap, csomagpontra kérve 3-4 munkanap.
70.000 Ft feletti vásárlás esetén ingyenes.
4.3.3. Express One futárszolgálattal történő házhozszállítás díja 1.390 Ft. Express One csomagpontra történő kiszállítás díja 1.190 Ft.
Kiszállítási idő házhozszállítás esetén 2 munkanap, csomagpontra kérve 3-4 munkanap.
60.000 Ft felett ingyenes!
4.3.4. Házhozszállítás Magyar Posta által 1.990 Ft + 3.490 Ft logisztikai díj. MPL Posta pontba történő kiszállítás 990 Ft + 3.490 Ft logisztikai díj.
Kiszállítás a megrendeléstől számított 3-5 munkanap, a csomag esetleges kései kézbesítéséért felelősséget az ÉlményPláza nem vállal.
4.3.5. Kiszállítás csak Magyarország területén lehetséges.
5. Fizetési módok
5.1. Utánvéttel a futárnál vagy a csomagponton
5.1.1. Futárnál készpénzes és bankkártyás fizetés is lehetséges;
5.1.2. Foxpost csomagautomatánál bankkártyás fizetés lehetséges;
5.1.3. GLS csomagpontnál bankkártyás fizetés lehetséges;
5.1.4. Express One csomagpontnál bankkártyás fizetés lehetséges;
5.1.5.MPL Posta pontnál bankkártyás fizetés lehetséges.
5.2. Online kártyás fizetéssel (bankkártya vagy OTP, K&H Szép kártya)
5.3. Az ÉlményPlázától történő személyes átvétel esetén készpénzzel, bankkártyával vagy OTP és K&H Szép kártyával.
5.4. SZÉP kártyás fizetés esetén a vásárlás végösszegének megosztására nincs lehetőség. A tranzakció csak abban az esetben lesz sikeres, ha a kiválasztott SZÉP kártya megadott alszámláján rendelkezésre áll a vásárlás végösszege.
5.5. SZÉP kártyával nem lehetséges fizetést teljesíteni az alábbiakban: külföldi szállás Szolgáltatás, tárgyi kiegészítők, szállítási díj, csomagolóanyagok.
6. Voucherekkel kapcsolatos részletszabályok
6.1.A Szolgáltatásokhoz a 2. pontban foglaltakkal összhangban minden esetben tartozik egy Voucher, melyet a fizetést követően ad át az ÉlményPláza a Vevő számára személyesen, online vagy kiszállítással.
Személyes átadás: Ügyfélszolgálaton (1137 Budapest, Újpesti rakpart 8.)
Online átadás: a Vevő által megadott e-mail címre történő megküldés
Kiszállítás: a Vevő által megadott címre történő megküldés
6.2. A Voucherek felhasználási ideje a Weboldalon a Szolgáltatásoknál kerül feltüntetésre. Kérjük mindig járjanak el körültekintően és figyelmesen olvassák el az adott Voucherhez kapcsolódó részletes leírást az „Élmény leírás” megjelölés alatt.
6.3. Voucherek felhasználási idejének meghosszabbítása az eredetileg irányadó felhasználási időn belül egy alkalommal lehetséges, azzal, hogy az erre vonatkozó szándékot telefonon vagy emailben jelezni szükséges az ÉlményPláza Ügyfélszolgálata részére jelen ÁSZF-ben megjelölt elérhetőségek valamelyikén a Voucher lejáratát megelőzően.
6.4. A felhasználási idő meghosszabbítására díj (a továbbiakban: Hosszabbítási Díj) ellenében kerülhet sor. A Hosszabbítási Díj a Voucher árának 30 %-val megegyező összeg, így a felhasználási idő 3 hónappal kerül meghosszabbításra a Voucher lejáratától számítva.
6.5. A különböző akciós kampányokban (pl. Black Friday stb.) megvásárolt Voucherek esetében a hosszabbítás nem lehetséges.
6.6. A Szállás és Wellness élménykategóriában feltüntetett Szolgáltatások tekintetében nincs lehetőség a felhasználási idő meghosszabbítására.
6.7. A Voucherek cseréje a felhasználási időn belül egy alkalommal lehetséges, azzal, hogy az erre vonatkozó szándékot telefonon vagy emailben jelezni szükséges az ÉlményPláza Ügyfélszolgálata felé, a Voucher lejáratát megelőző minimum 2 hónapon belül. Élmény Vouchereket Szállás és Wellness élménykategóriában feltüntetett szolgáltatásokra nem lehet cserélni.
A cserével nem indul újra a felhasználási idő, a cserélt Voucher érvényességi ideje lesz a mérvadó az új Voucher esetén is.
6.8. Az élménykártyákat a vásárlástól számított 6 hónapon belül lehet levásárolni, ilyen esetben hosszabbításra nincs lehetőség és a kiválasztott Szolgáltatás igénybevételére az ajánlatnál feltüntetett érvényességi időn belül van lehetőség.
6.9. Az ÉlményPláza Szolgáltatást nyújtó partnerei az árakat az eredeti felhasználási időn belül garantálják. Ezért bizonyos esetekben előfordulhat, hogy a felhasználási idő meghosszabbítására a korábbi ár és az új ár különbözetének megfizetésével, valamint a Hosszabbítási díj ellenében van lehetőség. Ilyen esetben az ÉlményPláza erről tájékoztatja a Vevőt, és amennyiben Vevő a tájékoztatásban foglalt feltételeket nem fogadja el, úgy a felhasználási idő meghosszabbítására nem kerül sor.
6.10. A felhasználási időn, illetve a meghosszabbított felhasználási időn belül ténylegesen részt kell venni a kiválasztott Szolgáltatáson, ellenben a Voucher érvényét veszti és ezt követően sem a felhasználási idő meghosszabbítására, sem pedig a Voucher árának visszakövetelésére nincs mód, az meghiúsulási kötbér jogcímén az Élményplázát illeti meg.
6.11. A Voucheren nem kerül feltüntetésre sem ár, sem pedig név. Ellátható azonban a Voucher személyes üzenettel. Ez alól viszont kivételt képez az élménykártyához tartozó Voucher, melyen nem lehetséges személyes tartalmat rögzíteni.
6.12. Voucher nélkül nem lehet a Szolgáltatás keretében nyújtott programon részt venni. Ezért az online letöltött elektronikus Vouchereket nem elegendő pusztán bemutatni, hanem azokat kinyomtatott formában a program helyszínén az ÉlményPláza Szolgáltatást nyújtó partnerének szükséges átadni.
6.13. Mind a Voucher, mind pedig az élménykártya kizárólag egyszer használható fel.
6.14. Az Élménypláza nem vállal felelősséget a Voucher elvesztéséért vagy az azzal történő visszaélésért.
6.15. Minden Voucheren szerepel két kód, melyeket az Élménypláza Ügyfélszolgálatának, illetve a Szolgáltatást nyújtó partnernél minden esetben meg kell adni, az azonosítás érdekében.
6.16. A Voucher szabadon átruházható.
6.17. Amennyiben az Élménypláza minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Weboldalon felületére, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os ár, akkor az Élménypláza nem köteles a megrendelést hibás áron visszaigazolni, hanem lehetősége van az ajánlat visszautasítására és felajánlhatja a helyes áron történő visszaigazolást, amelynek ismeretében Vevőnek joga van visszautasítani a módosított ajánlatot.
6.19.A Szolgáltatás keretében nyújtott programon résztvevő személy felelőssége annak ellenőrzése, hogy eleget tesz-e minden megadott feltételnek. Kérjük járjanak el körültekintően és ne foglalják le a Szolgáltatást anélkül, hogy meggyőződnének az egyes Szolgáltatáshoz kapcsolódó korlátozásokról. Amennyiben ezzel kapcsolatos kérdése merül fel az alábbi elérhetőségek bármelyikén kapcsolatba léphet az Élményplázával:
Telefon: 06 20 239 5920
Cím: 1137 Budapest, Újpesti rakpart 8.
E-mail: info@elmenyplaza.hu
7. Pénzvisszafizetés, vásárlástól való elállás
7.1. Vevő a vásárlástól, illetve a vásárlás visszaigazolásától számított 15 napon belül jogosult elállásra az ÉlményPlázának címzett egyoldalú, írásbeli nyilatkozatával. Az elállás jogkövetkezménye az eredeti állapot helyreállítása, így a Vevő által megfizetett összeg részére visszajár az elállás jogkövetkezményeként. Csak és kizárólag a Vevő részére történik elállás esetében a visszafizetés, tehát a Vevő által megajándékozott harmadik személy erre nem jogosult. Készpénzes vétel esetén készpénzben vagy utalással, online bankkártyás, illetve utalásos kifizetések esetében 15 munkanapos határidőn belül, utalással történik a visszafizetés.
A Szép kártyával történő fizetés kivételt képez az ÁSZF jelen pontban foglalt rendelkezése alól, SZÉP kártyával történő fizetés esetén az ÉlményPlázának visszafizetni nem áll módjában az Szolgáltatás árát, csak cserélni lehetséges azt.
8. A Szolgáltatások leírása és a Weboldalon közzétett információ
8.1. Az ÉlményPláza által a Weboldalon közölt információk megfelelnek a valóságnak. A Vevőknek, illetve minden érdeklődő számára részletes tájékoztatást ad az ÉlményPláza Ügyfélszolgálata, amellett, hogy a Szolgáltatások részletes leírása a Weboldalon, az adott Szolgáltatás leírásánál az „Élmény leírása” megjelölés alatt is megtalálható.
8.2. A Weboldalon és a promóciós anyagokban feltüntetett képek valósak, de esetenként kis mértékben eltérhetnek a helyszíni körülményektől. Az ÉlményPláza célja, hogy az illusztrációk a lehető legjobban mutassák be az adott Szolgáltatást. A földi-, vízi-, légi járművek és a környezetnek egyes részletei különbözhetnek az adott helyszíneken.
8.3. A Szolgáltatás Weboldalon található leírásra tájékoztató jellegű, ezért a tényleges megvalósulás esetén a Szolgáltató jogosult egyoldalúan módosítani a Szolgáltatás pontos menetét.
9. A Szolgáltatások igénybevétele
9.1. Az adott program Szolgáltatójának elérhetőségei a megvásárolt Voucheren találhatók. A Szolgáltatóval a Vevőnek, illetve a Vevő által megajándékozott 3. személynek szükséges időpontot egyeztetnie a Szolgáltatás igénybevétele céljából. A Szolgáltató nem fogja felkeresni a Voucher birtokosát időpont egyeztetés miatt.
9.2. A Voucher felhasználása a Szolgáltató partnerek által felkínált szabad időpontokban lehetséges, a felhasználási időn, illetve a meghosszabbított felhasználási időn belül. A Szolgáltatók minden tőlük telhetőt megtesznek annak érdekében, hogy biztosítani tudják a Vevő, illetve a Szolgáltatás igénybe vevője által kiválasztott időpontot. Célszerű a foglalást időben elvégezni, főleg ha ünnepnapra vagy hétvégére esne a kiválasztott időpontot.
9.3. A Szolgáltatások gondosan megválasztott helyszíneken kerülnek megrendezésre, melyek választékát folyamatosan bővíti az Élménypláza. Abban az esetben, ha a Vevő által igénybe venni kívánt Szolgáltatás, illetve az azt nyújtó Szolgáltató megszűnik az Élményplázán kívül álló ok miatt, az Élménypláza lehetőséget biztosít a cserére, az értékegyezőség figyelembevételével. Amennyiben Vevő a csere lehetőségével nem él, úgy a csere lehetőségéről szóló tájékoztatás kézhezvételétől számított 15 napon belül jogosult elállásra az Élményplázához címzett egyoldalú, írásbeli nyilatkozattal, ebben az esetben az általa megfizetett összeg visszajár, azzal, hogy a jelen ÁSZF. 7. pontjában meghatározott szabályok irányadók a visszafizetésre.
9.4. Amennyiben az élményekhez szükséges eszközt (pl. jármű) a Szolgáltató nem tudja biztosítani a kiválasztott napra (pl. meghibásodás miatt), fenntartja annak a jogát, hogy az adott eszközt másik, a leírásban szereplővel hasonló eszközzel helyettesítse. Ha ez nem lehetséges, fenntartja az élmény időpontjának lemondási jogát és a Vevőnek lehetősége van új időpont foglalására. A fontos korlátozások részletesen feltüntetésre kerülnek az élmény leírásánál (pl.: súly, magasság stb.).
9.5. Vevő annak figyelembevételével veszi igénybe a Szolgáltatásokat, hogy azokon esetenként többen vesznek részt egyszerre, így előfordulhat, hogy várakozni kell a helyszínen.
9.6. Vevő annak figyelembevételével veszi igénybe a Szolgáltatásokat, hogy azok egy része függ az időjárási körülményektől, ezért javasolt a Vevő, illetve a Szolgáltatás más igénybe vevője részére, hogy rossz idő esetén tájékozódjon arról, hogy a program megrendezésre kerül-e. Ha az időjárás miatt le kell mondani a Szolgáltatást, az Élménypláza Szolgáltatást nyújtó partnerei feltétlenül lehetőséget biztosítanak egy új időpont lefoglalására. Az új időponthoz kötött Szolgáltatás szintén függhet az időjárástól.
9.7. A Szolgáltatásokon annak igénybe vevői saját felelősségére vehetnek részt. Élményvezetések esetén a Szolgáltatók a programon való részvételt Felelősségvállalási Nyilatkozat aláírásához kötik.
9.8. Az ÉlményPláza felelőssége a Weboldalon igénybevehető Szolgáltatások közvetítésére terjed ki. Amennyiben a Szolgáltatást igénybe vevő a Szolgáltatással kapcsolatban kárt szenved, elégedetlen a Szolgáltatással annak minősége vagy bármilyen egyéb okból kifolyólag, úgy az ezzel kapcsolatos igényét a Szolgáltatóval szemben érvényesítheti.
10. Panaszkezelés és békéltető testület
10.1. Az ÉlményPláza köteles kivizsgálni és kezelni a Weboldalon végzett közvetítői tevékenységgel kapcsolatos és az ÁSZF hatálya alá tartozó Vevői panaszokat. Amennyiben a Vevőnek a Weboldalon végzett közvetítői tevékenységgel kapcsolatosan panasza van, az ÉlményPláza Ügyfélszolgálatához kell fordulnia, az alábbi elérhetőségek valamelyikén:
Telefon: 06 20 239 5920
E-mail: info@elmenyplaza.hu
Cím: 1137 Budapest, Újpesti rakpart 8.
10.2. Szóbeli panasz – melyet a Vevő személyesen vagy telefonon tehet – esetén amennyiben a panasz nem orvosolható azonnal, illetőleg az orvoslással a Vevő nem ért egyet, az ÉlményPláza jegyzőkönyv felvételével rögzíti a panaszt, melynek másolati példányát személyes bejelentés esetén átadja, telefonos megkeresés esetén a válasszal együtt megküldi. Az ÉlményPláza kivizsgálja az összes, a fentiek szerint beérkező panaszt, és mindent megtesz annak érdekében, hogy az a lehető legrövidebb időn belül érdemben orvosolható és megválaszolható legyen.
10.3. Az ÉlményPláza az írásban beérkező panaszokról, valamint a jegyzőkönyv felvételével rögzített panaszokról és azok elintézési módjáról, időpontjáról nyilvántartást vezet. Az ÉlményPláza az írásos panaszra adott válaszát annak kézhezvételétől számított 30 napon belül megküldi a Vevő részére. A határidőben történő megküldés szempontjából az ÉlményPláza nyilvántartásában regisztrált írásbeli válasz postára adásának, illetve elektronikus úton történő kiküldésének napja az irányadó.
10.4. A panasz elutasítását indoklással ellátva, írásban adja meg az ÉlményPláza, melyben az ÉlményPláza tájékoztatást nyújt a jogorvoslati lehetőségekről. A panaszok elbírálására csak az ÉlményPláza és a Vevő közötti jogviszony keretén belül, egyedileg kerülhet sor.
10.5. Azon Vevők, akik a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény (a továbbiakban: Fgytv.) értelmében fogyasztónak minősülnek a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák által működtetett szakmailag független békéltető testületekhez fordulhatnak. A békéltető testületek hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése, és e célból egyezség létrehozásának megkísérlése, ennek eredménytelensége esetén pedig az ügyben döntés hozatala a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. Az eljárásra a fogyasztó belföldi lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület illetékes. A békéltető testületi eljárás megindításának feltétele, hogy a fogyasztó az érintett vállalkozással közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését. Az eljárás a fogyasztónak a békéltető testület elnökéhez megfelelően benyújtott, írásbeli kérelmére indul. Az eljárásban ÉlményPlázát együttműködési kötelezettség terheli, melyről az ÉlményPláza a panaszt elutasító válaszban tájékoztatást nyújt. Az eljárás részletes szabályait az Fgytv. tartalmazza.
11. Záró rendelkezések
11.1. Ezen ÁSZF rendelkezései 2024. november 1. napjától hatályosak, és az ezt követően megkötött szerződésekre vonatkoznak. A szerződéskötés magyar nyelven lehetséges. Szolgáltató az ÁSZF változásának jogát fenntartja; a módosításokat a Weboldalon közzéteszi. A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre a magyar jog az irányadó, a jogvitákra a magyar bíróságok rendelkeznek joghatósággal.
11.2. Ezen ÁSZF rendelkezései azokra a szerződésekre is vonatkoznak, amelyeket a Felek nem a Honlapon elektronikus úton, hanem egyedileg kötnek meg.
Kelt: Budapest, 2024. november 6.