Rólunk

Élménypláza.hu

A nagyvilágban egyre többet halljuk, hogy a magyarok pesszimisták és szinte semminek sem tudnak örülni. Weboldalunkat, az Élményplázát azzal a céllal hívtuk életre, hogy életünkbe egy kis kalandot vigyünk, hogy olyan élményekkel gazdagodjunk, melyek megszínesítik a szürke hétköznapokat is. Élményeinket, programjainkat kipróbálva az emberek, ha csak egy picit is, de pozitívabban látják majd a világot és talán egy kis idő múlva azt mondhatják rólunk, hogy az egyik legoptimistább nemzet vagyunk.

Webáruházunkban számtalan érdekes, pihentető vagy izgalmas élményt találhatsz, melyek mindegyike egyedi a maga nemében. Sok olyan programunk van melyen többen is részt vehettek, így szeretteiddel, barátaiddal együtt élhetsz át fantasztikus élményeket. Az oldalon keresgélve könnyen nyomon követheted, hogy éppen hol is tartasz a kategóriák között és egy-egy adott élményre kattintva képekkel illusztrált, részletes leírást találsz a programról. Az élményvouchereket megvásárolhatod saját részre vagy ajándékba is, kérésedre az ajándék vouchereket elegáns tokban vagy díszdobozban adjuk át Neked. Amennyiben tanácstalan vagy, hogy minek is örülne igazán az ünnepelt, akkor ajánljuk élménykártyáinkat, melyeket webáruházunkban bármilyen programra beválthat a szerencsés.


ELÉRHETŐEK VAGYUNK:
Személyesen irodánkban, telefonon, online chat-en és emailben munkanapokon hétfőtől - péntekig  8-16 óra között.

ONLINE WEBÁRUHÁZUNK 0-24 ÜZEMEL!
Telefonszám: +36 20 239 59 20
E-mail: info@elmenyplaza.hu

Cégadatok
Cégnév: ÉlményPláza Kft.
Cégjegyzékszám: 01-09-190437 bejegyző Fővárosi Bíróság, mint Cégbíróság
Adószám: 24938088-2-41
NAIH Adatkezelési Azonosító: NAIH-83110/2015.
Számlavezető bank: Raiffeisen Bank Zrt.
Számlaszám: 12010659-01888275-00100006

Gyakran ismételt kérdések

Cserélhető az élmény, ha esetleg nem nyerte el az ajándékozott tetszését?
Egy esetlegesen rosszul megválasztott élményajándék helyett egy másik élmény választása természet...elolvasom
Meddig használható fel a voucher?
Vásárlástól számítva általánosságban 12 hónap áll rendelkezésre a voucher felhasználását illetően...elolvasom
Hogyan tudok időpontot foglalni az élményre?
Időpontfoglalás kizárólag az élmény megvásárlását követően lehetséges! Az adott program szolgá...elolvasom
Meggondoltam magam, van pénzvisszafizetés?
Amennyiben valamilyen oknál fogva szeretnél elállni a vásárlástól, úgy a vásárlástól számítva 15 ...elolvasom
Mit kell tudni az élménykártyáról?
Abban az esetben ajánljuk élménykártyáinkat, ha nem tudod eldönteni, hogy mely élménnyel is szere...elolvasom
Nem kaptam számlát, csak bizonylatot, miért?
A vásárlások alkalmával szolgáltató partnertől függően állítunk ki számlát ill. bizonylatot. Kizá...elolvasom
Hogyan tudom beváltani az élménykártyámat?
Élménykártyád beváltásához csupán ki kell választanod webáruházunkban azt az élményt, amin szeret...elolvasom
Mikor kapom meg a megrendelt élmény voucherét?
A GLS és az Express One futárszolgálat 2 munkanapon belül vállalja megrendelt csomagod kiszállítá...elolvasom
Személyesen szeretném átvenni a rendelésem, mikor mehetek érte?
Ha kaptál már a megrendelésedről rendelés visszaigazoló emailt, akkor nyitvatartási időn belül bá...elolvasom
Ár vagy név szerepel a megvásárolt voucheren?
Nem. Sem ár, sem név nem szerepel a vouchereken, csak az élmény leírása, néhány fontos tudnivaló ...elolvasom
Kaptam egy vouchert, hogyan tudom regisztrálni?
Az ajándékba kapott vouchert honlapunkon kell regisztrálnod, majd megkapod emailben azt az utalvá...elolvasom
Nem látom a voucheremen a szolgáltató elérhetőségét, miért?
Ha konkrét élményre szól a vouchered, ez valószínűleg azért lehet, mert nem regisztráltad még be ...elolvasom
Regisztrálni/aktiválni szeretném voucheremet, de azt írja ki, hogy a voucher nem található vagy lejárt voucher. Mit tegyek?
Amennyiben Foxpost automatánál vagy futárnál fizetted rendelésed az átvételkor, akkor pár nap elt...elolvasom