Ügyfélszolgálat

Elérhetőségeink:

IRODÁNK - ÜGYFÉLSZOLGÁLAT
Elérhetőek vagyunk személyesen irodánkban, telefonon, online chat-en és emailben Hétfőtől - Péntekig  08:00-16:00 között 

ONLINE WEBÁRUHÁZUNK 0-24 ÜZEMEL!

Cím:  Az Élménypláza központja
1055 Budapest, Nagy Ignác u.14.
utcafronti üzlethelyiség

telefon: +36 20 239 59 20
email: info@elmenyplaza.hu

MEGKÖZELÍTÉS BKV-VAL

Irodánk könnyen elérhető helyen, Budapest központjában a Nyugati tér közelében található. Megközelíthető M3, metróvonalakon illetve 4-es, 6-os villamosokkal és számtalan busszal.

MEGKÖZELÍTÉS AUTÓVAL

A Nagy Ignác utca a Szent István krt. felé egyirányú, így irodánk a Markó utca felől közelíthető meg, mely mellett található kis utcákban parkolhatnak gépjárműveikkel vendégeink.
(Fizetős parkoló zóna!)

Gyakran ismételt kérdések

Cserélhető az élmény, ha esetleg nem nyerte el az ajándékozott tetszését?
Egy esetlegesen rosszul megválasztott élményajándék helyett egy másik élmény választását segítjük...elolvasom
Meddig használható fel a voucher?
Vásárlástól számítva 12 hónap áll rendelkezésre a voucher felhasználását illetően. (Az akciós szo...elolvasom
Hogyan tudok időpontot foglalni az élményre?
Időpontfoglalás kizárólag az élmény megvásárlását követően lehetséges! Az adott program szolgá...elolvasom
Meggondoltam magam, van pénzvisszafizetés?
Amennyiben valamilyen oknál fogva szeretnél elállni a vásárlástól, úgy a vásárlástól számítva 15 ...elolvasom
Mit kell tudni az élménykártyáról?
Abban az esetben ajánljuk élménykártyáinkat ha nem tudod eldönteni, hogy mely élménnyel is szeret...elolvasom
Mi az az élménycsomag?
Élménycsomagjainkban több élmény közül választhat az ajándékozott, így ha nem szeretnéd vagy nem ...elolvasom
Nem kaptam számlát, csak bizonylatot, miért?
A vásárlások alkalmával szolgáltató partnertől függően állítunk ki számlát ill. bizonylatot. Kizá...elolvasom
Hogyan tudom beváltani az élménykártyámat?
Élménykártyád beváltásához csupán ki kell választanod webáruházunkban azt az élményt, amin szeret...elolvasom
Élménycsomagot kaptam, hogyan tudom beváltani?
Élménycsomagod beváltásához csupán ki kell választanod webáruházunkban azt az élménycsomagot, ami...elolvasom
Mikor kapom meg a megrendelt élmény voucherét?
Amennyiben GLS futárszolgálattal kérted a lakcímedre a rendelésed, azt a futárszolgálat 2 munkana...elolvasom
Személyesen szeretném átvenni a rendelésem, mikor mehetek érte?
Ha kaptál már a megrendelésedről rendelés visszaigazoló emailt, akkor nyitvatartási időn belül bá...elolvasom
Ár vagy név szerepel a megvásárolt voucheren?
Nem. Sem ár, sem név nem szerepel a vouchereken, csak az élmény leírása, néhány fontos tudnivaló ...elolvasom
Kaptam egy vouchert, hogyan tudom regisztrálni?
Az ajándékba kapott vouchert honlapunkon kell regisztrálnod, majd megkapod emailben azt az utalvá...elolvasom
Nem látom a voucheremen a szolgáltató elérhetőségét, miért?
Ha konkrét élményre szól a vouchered, ez valószínűleg azért lehet, mert nem regisztráltad még be ...elolvasom
Regisztrálni/aktiválni szeretném voucheremet, de azt írja ki, hogy a voucher nem található vagy lejárt voucher. Mit tegyek?
Amennyiben Foxpost automatánál vagy a GLS futárnál fizetted rendelésed az átvételkor, akkor pár n...elolvasom