• Élmények mindenkinek. Férfi és nő szabadulószobában
    2023. NOVEMBER 30.

    Élmény vagy nem élmény: Az itt a kérdés.

    Most, hogy jönnek az ünnepek, mi is érzelgősebbek vagyunk ám. Ilyenkor különösen jólesik olvasgatni azt a rengeteg visszajelzést, amelyet küldtetek nekünk. Ezek erősítenek meg bennünket abban, hogy az elmúlt hosszú évek munkája nagyon is megérte az energiát. Még akkor is, ha nagy ritkán hibázunk.

    Több mint 300 partnerünk szolgáltatását kínáljuk a minket megkeresőknek, és igyekszünk magas minőséget biztosítani ügyfeleink számára. Az elmúlt évek alatt azonban sajnos volt már arra példa, hogy ügyfelünk nem azt az élményt vagy nem úgy kapta, amit várt. Főleg nagyobb ünnepek idején, amikor nemcsak az ügyfélszolgálaton dolgozó munkatársaink, de a szolgáltatópartnereink is igen leterheltek és nem feltétlenül van arra kapacitásuk, hogy utánajárjanak a vásárló esetleges panaszának vagy mi a partnerünk hanyagságának. Mindenképp azon vagyunk viszont – minőségbiztosítás szempontjából is –, hogy semmin ne múljon vásárlóink pozitív élménye.

    Cégünk alapgondolatai között szerepel, hogy ügyfeleink számára felejthetetlen élményprogramokat ajánljunk. Teljesen egyértelmű, hogy mindenki a saját szemszögéből nézi ezt is, és nehéz objektívnek maradni, ha egy élmény nem úgy jön össze, ahogyan azt vártuk.


    Mire is gondolunk?

    Például arra, hogy partnerünknél hosszú hónapokig nincs szabad hely egy élményprogramra, napokig nem érhető el a szolgáltató vagy épp a megajándékozott szeretne más élményt, mint amilyet ajándékba kapott.

    Ezért vállalunk pénzvisszafizetési garanciát, amellyel egyszerre védjük vásárlóink, de partnereink érdekeit is. Nincs ugyanis semmilyen jogi kötelezettségünk arra vonatkozón, hogy visszautaljuk a befizetett összegeket, de tudjuk jól, hogy ezzel valóban segíthetünk neked.

    Az ÉlményPlázának tényleg az a fontos, hogy a vásárlóink elégedettek legyenek, azaz hogy te elégedett lehess velünk és partnereink szolgáltatásaival. Engedj meg egy rövid történetet ezzel kapcsolatban:

    Ügyfélszolgálatunk hétköznaponként 8-tól délután 4-ig van nyitva. Egyik ügyfelünk mégis zárva talált bennünket valamelyik pénteki napon, amit szóvá is tett, teljesen jogosan. Írásban jött megkeresésére igyekeztünk nagyon gyorsan válaszolni. Így értékelt ezután bennünket:

    „A megkeresésünkre még aznap este reagáltak, és a következő hét kedden a csomagot magasabb kategóriás élménnyel, mint amit rendeltünk, ki is szállították, mellékelve egy kis ajándékot is. A csomagért nem kellett fizetnünk. Első osztályú ügyfélkezelés, bravó.”

    Van, hogy hibázunk, igen. Szerencsére nagyon ritkán, és az ügyfeleink is elégedettek a nálunk folyó munkával, ügyfélkiszolgálással. Ezt támasztja alá az a visszajelzés is, amelyre még most is szívesen emlékszünk vissza.

    Élmény a vízen. Lány kalózhajót kormányoz.

    Ti mondtátok rólunk

    „Ajándékba vettem egy élményvezetést, hétfőn rendeltem meg, keddre ki is szállították az utalványt. Péntekre az ünnepelt betegség miatt lemondta a bulit, és úgy döntött, nem mozdul ki sehova. Aznap meg is írtam, hogy szeretném visszaváltani az utalványt, hétfőn már vissza is utalták. Le vagyok nyűgözve a gördülékenységtől.”

    Most, hogy jönnek az ünnepek, mi is érzelgősebbek vagyunk ám. Ilyenkor különösen jólesik olvasgatni azt a rengeteg visszajelzést, amelyet küldtetek nekünk. Ezek erősítenek meg bennünket abban, hogy az elmúlt hosszú évek munkája nagyon is megérte az energiát. Mi valóban attól vagyunk boldogok, ha adhatunk nektek. Az, hogy ilyen kedvesen fogadjátok a munkánkat, mint ahogyan a következő visszajelzésben is olvasható, csak hab a tortán. Pedig nincs is születésnapunk.

    „Szeretném még egyszer nagyon-nagyon szépen megköszönni a sok segítséget és a türelmet a csapatnak, valamint a lehetőséget is. Tegnap beváltottuk a voucherünket és felejthetetlen élménnyel távoztunk. Hihetetlenül élethű volt a repülőszimulátor, már tervezzük is a következő alkalmat.”

    Szóval nekünk nincs most szülinapunk, de lehet, hogy neked vagy valamelyik szerettednek igen. Mi lenne, ha megnéznéd a kínálatunkat és együtt szereznénk örömöt?

    Férfi repülőgépszimulátorban

    Miért érdemes nálunk vásárolnod élményt?

    Mert

    • díjmentesen kicserélheted, ha a megajándékozott mégis mást szeretne;
    • 15 napos visszafizetési garanciát vállalunk minden egyes élményünkre;
    • vouchereinkre hosszú felhasználási időt biztosítunk és
    • még árgaranciát is vállalunk az oldalunkon található élményeikre.


    Ha kérdéseid lennének, nyugodtan írj nekünk vagy hívj fel bennünket. Szeretettel várjuk megkeresésedet, és megköszönjük, ha őszinte visszajelzést adsz a munkánkról is. Ezt megteheted a Facebook-on egy említéssel vagy Google-értékelésben is csillagozással, néhány szó kíséretében. Mondd el véleményedet te is, hogy még jobb kiszolgálásban tudjuk részesíteni ügyfeleinket.

    Előre is köszönjük.

    Az ÉlményPláza csapata

Gyakran ismételt kérdések

Cserélhető az élmény, ha esetleg nem nyerte el az ajándékozott tetszését?
Egy esetlegesen rosszul megválasztott élményajándék helyett egy másik élmény választását segítjük...elolvasom
Meddig használható fel a voucher?
Vásárlástól számítva általánosságban 12 hónap áll rendelkezésre a voucher felhasználását illetően...elolvasom
Hogyan tudok időpontot foglalni az élményre?
Időpontfoglalás kizárólag az élmény megvásárlását követően lehetséges! Az adott program szolgá...elolvasom
Meggondoltam magam, van pénzvisszafizetés?
Amennyiben valamilyen oknál fogva szeretnél elállni a vásárlástól, úgy a vásárlástól számítva 15 ...elolvasom
Mit kell tudni az élménykártyáról?
Abban az esetben ajánljuk élménykártyáinkat ha nem tudod eldönteni, hogy mely élménnyel is szeret...elolvasom
Mi az az élménycsomag?
Élménycsomagjainkban több élmény közül választhat az ajándékozott, így ha nem szeretnéd vagy nem ...elolvasom
Nem kaptam számlát, csak bizonylatot, miért?
A vásárlások alkalmával szolgáltató partnertől függően állítunk ki számlát ill. bizonylatot. Kizá...elolvasom
Hogyan tudom beváltani az élménykártyámat?
Élménykártyád beváltásához csupán ki kell választanod webáruházunkban azt az élményt, amin szeret...elolvasom
Mikor kapom meg a megrendelt élmény voucherét?
Amennyiben GLS vagy Express One futárszolgálattal kérted a lakcímedre a rendelésed, azt a futársz...elolvasom
Személyesen szeretném átvenni a rendelésem, mikor mehetek érte?
Ha kaptál már a megrendelésedről rendelés visszaigazoló emailt, akkor nyitvatartási időn belül bá...elolvasom
Ár vagy név szerepel a megvásárolt voucheren?
Nem. Sem ár, sem név nem szerepel a vouchereken, csak az élmény leírása, néhány fontos tudnivaló ...elolvasom
Kaptam egy vouchert, hogyan tudom regisztrálni?
Az ajándékba kapott vouchert honlapunkon kell regisztrálnod, majd megkapod emailben azt az utalvá...elolvasom
Nem látom a voucheremen a szolgáltató elérhetőségét, miért?
Ha konkrét élményre szól a vouchered, ez valószínűleg azért lehet, mert nem regisztráltad még be ...elolvasom
Regisztrálni/aktiválni szeretném voucheremet, de azt írja ki, hogy a voucher nem található vagy lejárt voucher. Mit tegyek?
Amennyiben Foxpost automatánál vagy futárnál fizetted rendelésed az átvételkor, akkor pár nap elt...elolvasom