Egy amerikai izomautó nem mindennapi látványt nyújt, főleg ha egy limitált szériás Chevrolet Camaro-ról van szó. A 6200 köbcentis V8-as motor hangjától még annak is lúdbőrzik a háta, aki esetleg nincs kibékülve a négykerekűekkel. A 450 lóerő pont arra szolgál, hogy egy nagyobb gázfröccsel egy kis gumifüstölés mellett leteszteljük, hogy mire is képes egy ilyen jenki vas. A legendás HEMI motor ami a motortérben pihen, arra született, hogy a lóerők szerelmesei tágra zárt fülekkel hallgassa muzsikáját. Lóerővadászatra fel!
Az autózásról készült belsőkamerás felvételt a résztvevő megkapja ajándékba melyhez csak egy adathordozót szükséges magával vinnie.
Az élmény voucher tartalmazza partnerünk elérhetőségeit, melyeken vásárlást követően időpontot lehet egyeztetni. Szolgáltatópartnerünk az autózásokat előre lefixált időpontokban tartja.
A Camaro vezetés helyszíne a Kiskunlacházi reptér, mely egy olyan élményautózást tesz lehetővé, ahol a sebesség nem számít. Mivel egy reptér áll a pilóták rendelkezésére, így nincsenek szűk terek és keskeny kanyarok, biztonságos, nagy bukóterekkel rendelkezik. 2 km hosszú, nagysebességű versenypálya, gyors kanyarokkal, hosszú egyenessel.
Az élmény 1 fő Chevrolet Camaro SS versenyautó vezetését tartalmazza a DRXRingen, a választott körszámmal. Az autó vezetésének kritériuma egyedül a B kategóriás jogosítvány megléte.
A Camaro 6,2 literes motorja 450 lóerővel a 6 sebességes, rövid váltóutas kézi váltóval egy nem mindennapi amerikai izomautó. Átlagember számára a lóerő igen sokat jelent, de egy erős motor csak akkor üt igazán nagyot ha a súly-lóerő elosztás ideális, a futómű éppen elég sportos és persze a fékek is ehhez mérten kerülnek az autóba. Pont a fent vázolt logikával mennek szembe az amerikai izomautók, hiszen ezeknél egy hatalmas V8-as blokkból indulnak ki, amely elsősorban böszme erős. Nem számít a tömeg, másodlagos a futómű és a fék, a lényeg, hogy a motor dübörgésétől még a szomszéd utcában is vonyítsanak a kutyák. Itt nem a hihetetlen kanyarsebesség a lényeg, hanem az, hogy a gázpedál minden erősebb lenyomására gumifüstölős gyorsításba kezdjen az autó. Ráadásul a piacon egyedülálló módon az autózások instruktorai a Zengő csapat pilótái (Nagy Norbi ETCC pilóta, Nagy Dani WTCC pilóta, Ficza Ferenc TCR pilóta).