Mit tenne, ha rally vezetést kapna ajándékba?
Subaru Impreza vezetés ajándékba
A pusztacsaládi rally pályán akár két rally autót is kipróbálhatunk egymás után, de persze ha úgy vélnénk, hogy a jóból is megárt a sok, akkor külön-külön is meg lehet ismerkedni velük. Az egyik egy legendás, 300 lóerős, 2000 cm3-es turbómotoros Subaru Impreza 555, ami főleg az 1990-es évek elején lett népszerű, mivel szinte egymás után ezzel az autóval nyertek meg különböző versenyeket a rally pilóták. A másik egy 335 lóerős, 6 sebességes sportváltóval rendelkező Subaru Impreza STi, aminek az előző tulajdonosa nem más, mint Ifj. Tóth János volt: a hétszeres magyar rally bajnok.
Természetesen minden esetben megkapjuk a helyszínen a szükséges felszerelést (kesztyű, bukósisak, stb.). A pusztacsaládi rally pálya pedig egy 1,8 km hosszú „játszóteret” biztosít majd nekünk, hogy a legtöbbet kihozhassuk ezekből a legendás autókból.
Subaru Impreza WRX STi vezetés
4x4 meghajtású, 275 lóerős 2.0 Boxer motorral felszerelt fenevad, amivel a híres gyáli autocross pályán tehetünk meg több kört is. Ezen az 1400 méter hosszú rally pályán már több autós rendezvényt is megszerveztek: éles kanyarok és ugratók is várják a szerencsés (és bátor) résztvevőket. Természetesen végig ott lesz mellettünk egy profi versenypilóta is, akitől minden olyan szükséges információt megkaphatunk ahhoz, hogy felejthetetlen élményben legyen részünk.
Subaru Impreza 4WD rally versenyautó vezetés
A 7 méter széles, 800 méter hosszú nagykállói rally pálya is bőven ad lehetőséget egy extrém élmény átéléséhez. Itt ülhetünk be a 330lóerős, 400 Nm nyomatékú Subera Impreza 4WD kormánya mögé. Nehéz lesz abbahagyni a mosolygást miután beletapostunk a gázba és meghallottuk a motor hangját! Ez a négykerék-meghajtású jármű (4WD = four-wheel drive) offroad terepeken is teljes mértékben megállja a helyét.
BMW rally vezetés
Amennyiben inkább a német rally versenyautókat preferáljuk, akkor három különböző BMW-t is kipróbálhatunk: az E30, E34, és a BMW E36 325i-be is beülhetünk egy adrenalinban gazdag futamra. Bármelyik pályát vagy autót választjuk, szinte biztos, hogy megleszünk elégedve a teljesítményükkel. Az E36 modell például egy 200 lóerős, 2500 cm3-es, 6 hengeres szívós motorral rendelkező fenevad. A BMW autók egyébként kiváló teljesítményt nyújtottak a Dakar rally versenyen: a 80-as évek elején három egymást követő alkalommal is olyan rally pilóta nyert, aki egy BMW rally autó volánja mögött ült.
Toyota Celica rally autó vezetés
Egy újabb japán büszkeség, 200 lóerős turbós motorral. Ez a négy kerék meghajtású autó bőven ad lehetőséget arra, hogy tényleg úgy érezzük magunkat, mint egy profi rally pilóta. A neve a latin „coelica” szóból ered, ami „mennyeit” jelent. Az autó exkluzivitását nem csak a neve érezteti, ugyanis sokáig csak Toyota márkakereskedésekben lehetett megtalálni ezt az autót.
Mitsubishi Lancer Evo élményvezetés
12,5 km-en tesztelhetjük majd a japán fenevad erejét. A Mitsubishi EVO egy olyan szörnyeteg, amit profi versenyzésre hoztak létre: 360 lóerős, 550 Nm nyomatékú motorjával jobb, ha óvatosan bánunk! Az idomításban persze segítséget kapunk majd egy tapasztalt profi pilótától, hogy garantáltan sikerélménnyel térhessünk haza. A Mitsubishi sokak szerint a legjobb rally versenyautó: kimagasló teljesítményét már több versenyen is bizonyította.
Amennyiben úgy érzi, hogy készen áll egy rally vezetésre, az Élménypláza oldalán az összes felsorolt autóhoz találhat élményvezetés kupont!